»Glasba bo imela osrednjo vlogo v filmu in glasbena podlaga bo rockerska.«
»O filmu nismo nikoli govorili kot o muzikalu. Raje rečem, da je to film, kjer je glasba ključen element. Meni se to ne zdi velik odmik od prejšnjega filma, kjer ima Arthur v sebi glasbo. V njem je milina.«
»Prej je glasba brbotala v ozadju vokala, ki ima po novem vlogo instrumenta.«
»V kratkem igranem filmu Sestre režiserka ponuja gledalcu kritičen razmislek o vlogi spola in z njo povezanim nasiljem v družbi. S pomočjo intenzivnega ritma, nasičenega prepleta vizualnih podob, zvoka in glasbe nas film silovito vodi od prvega do zadnjega kadra.«
»Jurij, rada bi imela seznam tvojih najljubših filmov, knjig in del klasične glasbe.«
»Ne moreš se sprehoditi skozi največje uspešnice Sinatrovega življenja. To smo že poskusili. Preprosto – ne da se. Drugi pristop je, da imaš tri ali štiri različne Sinatre. Mladega. Starejšega. V srednjih letih. Zelo starega. Preskakuješ med njimi v času, in to počneš z glasbo.«
»V družbi, kjer dominirajo moški, ženski lik govori jasno skozi svoj molk in ima na koncu glavno besedo v zgodbi.«
»Vse, kar preveva nemi film, ima na neki način vpliv na glasbo, ki jo napišem zanj«
»Nekje sem prebral, ali pa slišal, da imamo v Sloveniji problem, da ni veliko filmov, v katerih imajo glavno vlogo ženske. Mi imamo dve glavni vlogi, obe ženski, navsezadnje pa sva tudi scenarij napisala skupaj z Nino Pugelj.«
»Glasba v filmu Pošvedrani klavir je tudi sama pošvedrana, vendar duhovita, kot je duhovit film sam. Prek nje se potopimo v klavir in zgodbe, ki ga ovijajo. Ko avtor v filmu molči, njegova glasba še kako pripoveduje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju